חפש בבלוג זה

יום שלישי, 14 בינואר 2014

הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל

הטכניון הוא אוניברסיטת מחקר בתחום מדעים וטכנולוגיה בעל שם עולמי ונמצא בין עשר האוניברסיטאות הטכנולוגיות המובילות בעולם. הטכניון מעניק מגוון תארים אקדמיים ברמת בוגר (תואר ראשון), מוסמך (תואר שני) ודוקטור (תואר שלישי) בתחומים שונים של טכנולוגיה, מדעים, ארכיטקטורה ועוד.

הטכניון פתח את שעריו לראשונה בשנת 1924 על מנת להכשיר אנשי טכנולוגיה ומהנדסים אשר עתידים היו להקים את המדינה. הטכניון הוא המוסד הוותיק ביותר להשכלה גבוהה בישראל. מאז ועד היום יצאו מבין כותלי הטכניון מעל ל-80,000 בוגרים אשר רבים מהם נמצאים בעמדות מפתח במדינת ישראל ועיצבו את פניה של המדינה והחברה הישראלית.

הטכניון משתרע על פני שטח של 1350 דונם על כרמל.קמפוס הטכניון מכיל מעל ל- 100מבנים המשמשים את הפקולטות, מכוני חקר, מעבדות, מתקני ניסויים, מרכזי מחשבים, מרכזי ספורט, אגודת הסטודנטים משרדי הטכניון ועוד.

הטכניון הוא מוסד הלימוד המבוקש ביותר בכל תחומי הטכנולוגיה, ההנדסה והמדעים המדויקים. בוגרי הטכניון משתלבים בקלות בשוק העבודה או במחקר אקדמי כי הם מוערכים מאוד ע"י התעשייה והגופים המדעיים במדינה ובעולם. חברות רבות מהמובילות בישראל משתתפות באירועי גיוס עובדים שמתקיימות בטכניון בכל שנה.הטכניון רואה במחקר כאחת ממטרותיו האקדמיות העיקריות. המחקר המדעי שמתקיים בטכניון תורם רבות למדע וחברה בישראל ובעולם ומגיע להישגים מרשימים שבהם. אחד מהישגיו האקדמיים החשובים של הטכניון היה קבלת פרס נובל לכימיה ע"י שני חוקרים מהפקולטה לרפואה של הטכניון.

הטכניון מפעיל ספריה עשירה המעודכנת בכל מה שקורה בתחום הטכנולוגיה בעולם. הספרייה מכילה מעל למיליון כרכים וקרוב ל-10,000 כתבי עת שוטפים. בנוסף קיים בספריה מערך של שיעורים מוקלטים אשר צולמו במהלך ההרצאות המאפשרות לסטודנט הטכניון לקבל את כל חומר הקורס בלי לפספס פרט.לשכת דיקן הסטודנטים של הטכניון פועלת בתיאום עם היחידות האקדמיות ואגודת הסטודנטים של הטכניות ומפעילה מערך נרחב של יחידות המעניקות לסטודנטים סיוע, ייעוץ, מלגות ועוד.

הטכניון מפעיל מגוון פקולטות ומחלקות בתחומי הנדסה, מדעים, ארכיטקטורה רפואה ועוד. מסלולי הלימוד לתואר ראשון אשר מציע הטכניון הם:

נוסד: 1912
סוג: אוניברסיטה ציבורית
כתובת : קרית הטכניון חיפה, 32000
מחלקות ההנדסה העיקריות:
לימודי הנדסה - הנדסה אזרחית וסביבתיתלימודי הנדסה -הנדסת מכונות
לימודי הנדסה - הנדסת חשמל
לימודי הנדסה -ביוטכנולוגיה ומזון
לימודי הנדסה -הנדסת תעשייה וניהול
לימודי הנדסה - הנדסת אוירונוטיקה וחלל
לימודי הנדסה -הנדסת מערכות מידע
לימודי הנדסה -הנדסת חומרים
ועוד

לקבלת פרטים נוספים על המוסד השאר פרטים כאן
המידע המוצג כאן אינו מהווה מידע רשמי מטעם המוסד. לקבלת המידע יש ליצור איתם קשר טלפוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה