חפש בבלוג זה

יום שלישי, 14 בינואר 2014

אוניברסיטת בן גוריון בנגב

אוניברסיטת בן גוריון בנגב
אוניברסיטה צעירה יחסית, חיי קמפוס תוססים, מעורבות בקהילה. כל אלה ממתינים לכם באוניברסיטת בן גוריון. אוניברסיטת בן גוריון בנגב הוקמה ב-1969.
בתחילה היה שמה אוניברסיטת הנגב ולאחר מותו של דוד בן גוריון החליט חבר הנאמנים של האוניברסיטה לשנות את שמה לאוניברסיטת בן גוריון בנגב. הרעיון המרכזי שעמד מאחורי הקמתה הוא הרצון לפתח את אזור הנגב, ואכן, אוניברסיטת בן גוריון ממלאת תפקיד מרכזי בפיתוחם של התעשייה, החקלאות והחינוך בנגב. לאוניברסיטה קמפוסים בבאר שבע, בשדה בוקר ובאילת.
על אף היותה האוניברסיטה הצעירה ביותר בישראל, אוניברסיטת בן גוריון גדלה ומתפתחת כל העת, מספר הסטודנטים הלומדים בה גדל בהתמדה וכך גם מסלולי הלימוד אותם היא מציעה. כיום לומדים באוניברסיטה מעל 17,000 סטודנטים. אוניברסיטת בן גוריון חרתה על דגלה שלוש מטרות עקריות: מצויינות אקדמית, מעורבות חברתית וקידום ההשכלה הגבוהה. הלימודים לתואר ראשון באוניברסיטת בן גוריון מתקיימים במסגרת חמש פקולטות:
  • הפקולטה למדעי הרוח והחברה
  • הפקולטה למדעי הטבע
  • הפקולטה למדעי ההנדסה
  • הפקולטה למדעי הבריאות
  • בית הספר לניהול ע"ש גילפורד גלייזר

  • אוניברסיטת בן גוריון מרחיבה כל העת את היצע הלימודים בהתאם לדרישות השוק. הסטודנטים שיבחרו ללמוד באוניברסיטת בן גוריון יהנו מלימודים ברמה אקדמית גבוהה, אווירה סטודנטיאלית וחיי חברה מפותחים ועל כך יש להוסיף את העלויות הנמוכות יחסית של הדיור והכלכלה בבאר שבע. כל אלה הופכים את אוניברסיטת בן גוריון למוסד אקדמי אטרקטיבי ומבוקש, אליו מגיעים סטודנטים מכל רחבי הארץ.
    נוסד: 1969
    סוג : אוניברסיטה ציבורית
    כתובת : ת.ד: 653 באר שבע, 84105
    מחלקות ההנדסה העיקריות:
    לימודי הנדסה – הנדסת ביוטכנולוגיה
    לימודי הנדסה – הנדסת בניין
    לימודי הנדסה – הנדסת תוכנה
    לימודי הנדסה - הנדסת חשמל ומחשבים
    לימודי הנדסה – הנדסה כימית
    לימודי הנדסה - הנדסת מכונות
    לימודי הנדסה - הנדסת תעשיה וניהול
    ועוד

     לקבלת פרטים נוספים על המוסד השאר פרטים כאן
    המידע המוצג כאן אינו מהווה מידע רשמי מטעם המוסד. לקבלת המידע יש ליצור איתם קשר טלפוני.








    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה