חפש בבלוג זה

יום שני, 20 בינואר 2014

ההיתרונות בתואר ראשון בהנדסה

ההיתרונות בתואר ראשון בהנדסה
כישוריו של מהנדס, כגון חשיבה לוגית, פתרון בעיות ושליטה טובה במספרים, הם כישורים מאוד רצויים במגזרים עסקיים רבים ואחרים. ה-IT, בנקאות, פיננסים וייעוץ הם רק כמה מהאפשרויות. עם זאת, אתה לא צריך לעזוב את ההנדסה כדי לחקור הזדמנויות עסקיות, פיננסיות וניהול. תוכל להשתלב באחד מהתחומים הבאים: ניהול תפעול, ניהול מסחרי, מכירות טכניות, כספים, רכש ורכש, ניהול שרשרת אספקה ולוגיסטיקה וכו'.

לוגיסטיקה:

לוגיסטיקה מכסה את "התנועה הפיסית" של חומרים - העברת חומרי גלם למתקני ייצור או ההפצה של מוצרים ללקוחות . המטרה היא להעביר דברים בעלות האפשרית הנמוכה ביותר. היא משתרעת על עיבוד ומעקב אחר הזמנות, עבודה עם מחלקות תכנון כדי לבדיקת זמינות של מוצרים, חיזוי שינויים בשוק, והתמודדות עם שירותים קבלניים כגון משלוח. כל שלב גם דורש ניתוח עלות תועלת. אתה צריך לשקול את ההשפעה של ההחלטות שלך על העסק בכללותו, ולכן חשוב להיות מסוגל לראות את התמונה הגדולה.

ניהול תפעול:

ניהול תפעול היא חוליה חיונית בין החלקים השונים של תהליך הייצור ואת הצד העסקי של ארגון יצרני. התפקיד מבוסס לעתים קרובות סביב שרשרת האספקה - מנהלי תפעול יכולים להיות מעורבים בכל דבר מקניית חומרי גלם ללוגיסטיקה של אספקה ללקוחות. המטרה היא להעריך ולשפר את הניהול היום יומי של, לדוגמה, מפעל ייצור, על ידי יישום מערכות כדי להגדיל את התפוקה ולצמצם עלויות. אתה גם צריך לתכנן מראש אסטרטגיות לפיתוח עתידי.

רכש:

רכש הוא התהליך של רכישת ציוד וחלקים לפרויקטים במחיר והאיכות הנכון, כך שהם יכולים להיות מועברים למקום שהם צריכים להיות בזמן הנכון. ככזה, קריירות רכש מכסות מגוון רחב של פעילויות, כולל: עריכת רשימות של ספקים מועדפים; בחירת ספקים המבוססים על איכות, מחיר ולוח זמנים; עקב אחר התקדמות ואיכות.

ניהול שרשרת אספקה:

ניהול שרשרת אספקה כולל חומרי גלם, ניהול קווי ייצור, תהליכי ייצור, לוגיסטיקה, כדי לשמור על אספקת מוצרים באיכות הגבוהה ללקוחות. זה הכול העניין של לשכלל את התהליכים בשרשרת כדי לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות, ואילו באותו הזמן מזעור עלויות והבטחת שלומם של עובדים. זה יכול להיות מורכב למדי, במיוחד בתוך ארגון גדול שבו אתה יכול לעבוד עם אנשים ממנהלי עסקים לטכנאים.

הוראה, באקדמיה ובהרצאות:

למה לא להשתמש בידע שלך כדי לעזור לאחרים ולהפוך את רכבת מדענים צעירים למהנדסי ניצנים? הוראה מאפשרת לך להביט ביצירת ההיבטים הנדסיים ולסייע לתלמידים לפתח כישורים שלהם לפתרון בעיות.אתה יכול גם להשתמש ברקע ההנדסי שלך ולהישאר באקדמיה ולהיות מרצה, המתמחה בתחום מסוים.

ייעוץ טכני:

יועצים טכניים מסייעים לארגונים לפתור הבעיות העסקיות שלהם. זה יכול לכסות כל דבר שעלול להשפיע על הרווחיות של ארגון ולכן, אם אתם מעוניינים בעולם הרחב יותר של עסק, זו יכולה להיות האופציה בשבילך. כבוגר חדש, אתה יכול לצפות לעבודה כחלק מצוות, בתחילה מתמקד במחקר. לאחר מכן תוכל להשתמש בניתוח נתונים ומודלים סטטיסטיים כדי לבוא עם פתרונות יצירתיים לבעיות עסקיות.

מהנדס מכירות:

מכירות טכניות כרוכות בשימוש בידע ההנדסי שלך כדי להצליח. יהיה עליך לצייר על המומחיות וכישורים של הארגון שלך כדי להציג את הרעיונות חדשניים שעומדים בדרישות של הלקוחות שלך. רקע הנדסי חזק הוא חיוני כדי שתיהיה אמין. במכירות טכניות - אתה צריך להבין את כל בעיות והאתגרים הטכניים. אתה צריך לעבוד עם אנשים ברחבי הארגון שלך, כולל אלה במחקר, פיתוח, עיצוב ורכש, כדי להבטיח שיש לך הבנה מלאה של המוצר או השירות.

אתה יכול לעבוד במחלקת משאבי אנוש וצוות פיתוח:

יהיה עליך לנתח את צורכי ההכשרה של הארגון, ולאחר מכן לפתח קורסי הכשרה טכניים וחומרים המתאימים לכל הרמות, מאלו עם הידע הבסיסי ביותר הטכני ועד לאלו עם כישורים טכניים ברמה גבוהה ובעלי רקע הנדסי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה