חפש בבלוג זה

יום שני, 20 בינואר 2014

מדוע כדאי ללמוד הנדסה?

מדוע כדאי ללמוד הנדסה?
שכר גבוה: מהנדסים הם בין מרווחי המשכורות הגבוהות במשק הישראלי.

יוקרה: יחד עם רופאים ועורכי דין, מהנדסים הם אנשי מקצוע שיש להם הרבה יוקרה, ביטחון תעסוקתי ורמת חיים עולה. להיות מהנדס רק גורם לך להיראות נהדר!

מקצועיות: תוכניות הלימוד ההנדסיות ברחבי העולם, הן בין התוכניות המובילות והמתקדמות בתחום החינוך. מחקר עם טכנולוגיה של ה-השורה העליונה. תוך כדי העבודה, תיהנה לא רק משכר גובה ויוקרה, להיות עובד בחברת הנדסה תיתן לך גישה למידע והטכנולוגיה שיעזרו לך לעשות את העבודה שלך טוב יותר וליהנות מחיים.

גמישות ואפשרויות בחירה: בימים אלה, כולם מחפשים בחירה. הנדסה מציעה אפשרויות רבות, כך שתוכל לבחור על איזה סוג הנדסה מתאים לך, מחשמל, מכניקה מחשבים מחשב או בניה, כל התחומים השונים בהנדסה מעניינים ולהם ביקוש גבוה. הנדסה היא בחירה מצוינת שפותחת נתיבים רבים לעתיד.

התפתחות אינטלקטואלית: הנדסה תעזור לך לגדול ולפתח דרכי מחשבה שלך. להיות מהנדס יכריח אותך לעבוד על מיומנויות רבות, כגון פתרון בעיות וחשיבה ביקורתית. במסגרת הלימודים באקדמיה תוכל ללמוד מגוון רחב של נושאים, כמו קורסים במדעים ,הנדסה, ואפילו אומנויות ושפות.

יזמות: אף אחד לא רוצה להיות בורג קטן במכונה של חברה גדולה. לימודי הנדסה מספקים לך את הידע ומיומנויות כדי לפתוח עסק משלך ולהיות הבוס של עצמך. הכשרת הנדסה חושפת אותך לעסקים וחושפת אותך לנושאים כמו מימון ושיווק, וזה חשוב למטרות עסקיות, וכישורים להעברה יעזרו לך להפעיל את החברה שלך.

אתגר: כולם אוהבים אתגר טוב, אחרת החיים יהיו משעממים. הנדסה היא אתגר. לאורך השנים והקריירה שלך, אתה תתמודד עם בעיות שדורשות מיומנויות וניתוח לוגיות. בעיות בעולם תמיד תהינה -זה יהיה תלוי בך כדי למצוא פתרונות ושתעמוד בו, תשכנע אחרים שזה נכון. האתגר ההנדסי הוא משהו לצפות לו.

יצירתיות: רוב העבודות לא מאפשרות לך להיות יצירתי. הנדסה, לעומת זאת, מאפשרת לך להפעיל את שיקול הדעת שלך כרצונך. תצטרך להיות יצירתיי וזאת כדי לבוא עם פתרונות לבעיות מרתקות, ותוכל להשתמש בשניהם ידע קונקרטי ומחשבות ודעות משלך כאשר מגיע עם עיצוב מקורי מוצלח או פיתוח. הנדסה היא האומנות של מדע!

גילוים חדשים: לימודי הנדסה יעזור לך לגלות איך העולם עובד. ייתכן שאתה עוסק בנושאים האחרונים כגון מכוניות חשמליות, מקורות אנרגיה חלופיים, כורים גרעיניים, ועוד. אתה עלול בסופו של דבר לחפש אחר תשובות על איך לפתור את הרעב בעולם או אילו סוגים של סרטן. הנדסה מקושרת עם מדע ומחקר, והיא תאפשר לך ללמוד ולגלות עולם של ידע.

החברה צריכה אותך: אם אתה מהנדס, יש לך אחריות לחברה. מהימים הראשונים של שחר ההיסטוריה, מהנדסים עבדו לטובת החברה בפיתוח מוצרים המעשירים את החיים והפכו אותם לטובים יותר ונוחים יותר לכולם. מגמות הנדסיות חדשות עשויות לסייע בפתרון בעיות כמו מחלות, רעב, אנרגיה, ובעיות זיהום.

אל תהסס למד הנדסה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה